Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The #1 bestselling Magic Tree House series is ready to whisk you away across the world with Jack and Annie--this time as World Turtle Experts in the Galapagos Islands!!
It's just a regular day when ordinary kids Jack and Annie are whisked away in the magic tree house to the Galapagos islands, where they must save a giant tortoise from an erupting volcano! But what do Jack and Annie know about saving turtles?! Plenty, thanks to some magic that makes them experts. A helicopter ride, rushing lava, and a whole lot of determination make this one adventure Jack and Annie will never forget!
Did you know that there's a Magic Tree House book for every kid? Magic Tree House: Perfect for readers who are just beginning chapter books Merlin Missions: More challenging adventures for the experienced reader Fact Trackers: Nonfiction companions to your favorite Magic Tree House adventures Graphic Novels: Relive the original adventures brought to life with art by Kelly & Nichole Matthews
If you're looking for Merlin Mission #38: Monday with a Mad Genius, it was renumbered as Merlin Mission #10 when the series was rebranded in 2017.