Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How effective individuals, teams, and organizations routinely communicate slow to go fast, and how time as a feature of human experience can actually be designed.
Speed in collective action, like teamwork or organizing, is never simply a time-based issue. While conventional theory relies on time-based interventions to achieve speed, this approach typically fails. In Time by Design, Dawna Ballard shows how speed is actually a function of the relationship between time and communication, or chronemics.
Ballard identifies two communication design logics—fast and slow—that reflect contrasting beliefs about how communication works to support urgent, time-sensitive work demands. Fast communication design logics are linear, short term in orientation, and treat time in interaction as transactional. Slow communication design logics are nonlinear and long term in orientation and treat time in interaction as transcendent. Given these distinct approaches, the book offers a practical toolkit that shows the reader how the two chronemic designs can be used in complementary fashion—and how effective teams, communities, and organizations routinely communicate slow to go fast.