Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Manager, adviseur, staffunctionaris, OR-lid: welke functie je ook hebt, je probeert maximale invloed uit te oefenen om je doelen te bereiken En daar zijn nogal wat manieren voor. Zo kun je bijvoorbeeld een ander overtuigen door met goede argumenten te komen, hem beïnvloeden door een aantrekkelijk toekomstbeeld te schetsen of door hem complimenten te geven.
Dit boek beschrijft tien verschillende beïnvloedingsvaardigheden die je je eigen kunt maken en kunt leren toepassen. Beïnvloeden is geen kwestie van een trucje aanleren. Essentieel is dat je je gedragsvaardigheden op zo'n manier
inzet dat ze passen bij je eigen persoonlijkheid en bij het doel dat je wilt bereiken. Tien beïnvloedingsvaardigheden leert je hoe je dat doet.
Dit boek daagt je uit om:
* je eigen talenten te ontdekken en anderen te beïnvloeden op een manier die bij je past
* nieuwe, door jou nog niet gebruikte beïnvloedingsvaardigheden toe te passen
* je beïnvloedingsgedrag aan te scherpen en te perfectioneren.
In deze volledig herziene editie is de toepasbaarheid nog steeds uitgangspunt.
Nieuw is de aandacht voor het beïnvloeden van jezelf: voor je een ander effectief kunt beïnvloeden moet je jezelf versterken. Je eigen potentieel benutten om anderen te beïnvloeden op een manier die bij jou past: als dat je ambitie is, is dit hét boek voor jou.