Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Building a successful brand in this cluttered world is a battle for the heart. Just think of all the successful brands you know. I bet they're brands who've fostered a deep affection from their tribe. They're not simply brands with the largest advertising budgets, the savviest slogans, or the largest social media followings. They are the brands who've built the deepest bonds. In this timely and practical book, Darryn Altclass invites you to cultivate long-lasting devotion by focusing on timeless brand qualities that people love. These qualities are not gimmicks or quick fixes, but traits that have always mattered to human beings, and always will.