Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
“Vampires are making a comeback, and Yuszczuk is spearheading their revival with this bloody novel.” —The New York Times Book Review
It is the nineteenth century, the twilight of Europe’s bloody bacchanals, and a vampire must escape. She arrives to the coast of Buenos Aires and, for the second time in her life, watches as villages transform into a cosmopolitan city. She adapts, intermingles with humans, and attempts to be discreet.
In present-day Buenos Aires, a woman finds herself at an impasse as she grapples with her mother's terminal illness and her own relationship to motherhood. When she first encounters the vampire in a cemetery, something ignites inside the two women—and they cross a threshold from which there’s no turning back.
With echoes of Mary Shelley’s Frankenstein, Thirst plays with the boundaries of the Gothic genre while exploring the limits of female agency, all-consuming desire, and the fragile vitality of even the most immortal of creatures.
“Channeling Carmen Maria Machado and Anne Rice, Yuszczuk reimagines the vampire novel, with a distinctly Latin American feminist Gothic twist.” —The Millions