Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Tom King knows cultural resource management. As one of its long-standing practitioners, a key person in developing the regulations, and a consultant, trainer, and author of several important books on the topic, King's ideas on CRM have had a large impact on contemporary practice. In this witty, sardonic book, he outlines ways of improving how cultural resources are treated in America. King tackles everything from disciplinary blinders, NAGPRA, and the National Register to flaws in the Section 106 process, avaricious consultants, and the importance of meaningful consultation with native peoples. This brief work is an important source of new ideas for anyone working in this field and a good starting point for discussion in courses and training programs.