Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Poetry. 'It's still dark / Then, a door, ' begins Julie Carr's beautiful THINK TANK. We are invited to step through it, into a space both interstitial and marked, always, with the parts that don't adhere: 'streaks of water between panes of glass, ' 'shores... [like] garnets, as vital as they are coarse, ' a '[p]inching and elliptical grammar... slightly tipped at the horizon.' This is where pleasure lies--in its tilted reality and luminous curiosity that resembles, so much, childhood imaginaries of loss, landscape and becoming. In connecting to these other qualities of consciousness, Carr opens apertures and seams of different kinds, in a complex, delicate, durational writing that could be both things: the mouth that releases its load of blood when it opens to speak, or something else--a way to get to the next part of life. 'At the doorway: endlessness, ' Carr writes. And we follow her gaze until it breaks: 'glinting and wet.'--Bhanu Kapil