Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Valuing a company is more than crunching numbers — it means understanding context, telling a story, and applying techniques with precision. This comprehensive handbook equips students, practitioners, and finance professionals with the full spectrum of valuation tools.
Part I introduces the core valuation questions: What exactly are we valuing? On what date? For which purpose? Readers learn to distinguish between price and value, enterprise and equity value, and to see why context and corporate narrative matter as much as financial models.
Part II covers key valuation methods: intrinsic valuation, relative valuation, and book value-based approaches, illustrated with real-world examples to guide the selection and application of the right method.
Part III shifts focus to strategic decisions that determine a company’s value, such as financing, investment, and payout strategies. This book demonstrates how these decisions interconnect, culminating in an in-depth discussion of leveraged buyouts and their unique challenges.
An essential handbook for finance students as well as CFOs, financial directors, credit analysts, accountants, and auditors.