Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book explores the intersection of meditation, theatre practices, and pedagogies, tracing how twentieth-century theatre reformers incorporated meditative techniques into their work. By exploring the profound ways in which meditation and spirituality can enrich theatre pedagogies and actor training, Fabiola Camuti offers new perspectives on the evolving landscape of performance education. Bringing together cognitive neuroscience and the arts and humanities, Camuti examines the promises and the challenges of this merger. She asks whether scientific approaches risk overshadowing traditional artistic practices – or if they can instead help us better understand embodied learning and research.