Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Written in 1759 by Scottish philosopher and political economist Adam Smith, "The Theory of Moral Sentiments" provides much of the foundation for the ideas in his later works, most notably in "The Wealth of Nations." Through this initial text, Smith expresses his general system of morals, exploring the propriety of action, reward and punishment, sense of duty, and the effect of numerous factors on moral sentiment. In so doing, Smith devised innovative theories on virtues, conscience, and moral judgment that are still relevant and accessible today. Though somewhat surprising to find a philosopher of Smith's abilities discussing aspects such as luck and sympathy and how they affect self-image or relationships, "The Theory of Moral Sentiments" never loses its critical excellence in its good-natured understanding of the human exploration for the meaning of being good.