Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Popular songs in sixteenth- and seventeenth-century China form a rich and intriguing body of materials hardly studied so far in the English-speaking world. This book is about these songs and their impact on Chinese culture and literary practice. It examines the tapestry books in which popular songs circulated, how books shaped readers, how books were shaped by a range of literacies, and how arrangements of performance-texts aided imitation and selection of words or phrases. Publishing histories of the popular song collections bring to light how songs were duplicated for readers among the elite and sub-elite. The analysis of how popular songs bring together the "high" and the "low" is of special value for literary scholars and intellectual historians, and challenges the traditonal dichotomy between elite and popular culture.