Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Paul's letter to the Philippians was written during the apostle's incarceration and repeatedly draws attention to the theme of suffering. Yet, interpretations of the letter have tended to overlook or downplay the role of suffering and its embodied nature. Melissa J. Barciela examines the place of the suffering body in Paul's letter to the Philippians, particularly as it relates to ancient philosophical virtue formation. She argues that the suffering body figures as a means of virtue formation, both Paul's and the Philippians', and that through this language the apostle forwards a constructive ethic of the body in pain. She also brings together three key angles of inquiry relevant to Philippians-Paul among ancient philosophers, embodiment in antiquity, and the theme of suffering-to offer a new reading of the embodied language in the letter.