Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Social networking fascinates scholars, pundits, and a billion Facebook users. This book shows that whom we know has a vast impact on our political beliefs, actions, and abilities. Prior scholarship has shown that networks are crucial to explaining everything from how bills get through Congress, why people vote, how NGO's become successful in developing nations, and much more; yet an in-depth analysis of the social basis of the rationality is missing. To fill this void, The Social Basis of the Rational Citizen provides the first empirical analysis of the most important hypothesized effect of social network influence on politics: social cognition. Through new lab experiments and survey data, this book shows that decision-making in groups promotes more rational choices and better citizenship. Thus, advice and learning derived from social network contacts are shown to be the basis of decision-making for the rational citizen.