Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As seen in the New York Times and on Good Morning America-now updated by the author.
Imagine a diet that's as easy as "a spoonful of sugar" (or extra-light olive oil) twice a day. A diet that actually reduces appetite and cravings. A diet that's based on a wealth of scientific findings but is simple enough for anyone to stick to. A diet with results that amaze almost everyone who tries it.
Psychology professor Seth Roberts asks a simple question most weight-loss experts haven't thought to tackle: What makes people hungry? Based on a new understanding of how the human body regulates hunger, The Shangri-La Diet presents a strikingly simple and surprisingly effective way to lose weight-without giving up favorite foods.
Simple and counterintuitive, this extraordinary new diet is changing the way the world thinks about weight loss-one success story at a time.