Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A substantially revised edition of Huddleston's contribution to Sentence and Clause in Scientific English, the final report of a research project into the linguistic properties of scientific English carried out at University College London in 1964-7. The book has two complementary aims: to analyse certain areas of the grammar of 'common-core' English - the grammar that is common to all varieties of the language - and to apply this analysis to a selective grammatical description of a corpus of some 135,000 words of written scientific English. The theoretical framework underlying the description is that of transformational grammar but the author also draws heavily on M. A. K. Halliday's work on English grammar. Full details of the corpus are given in the appendix. The texts are arranged in three levels, high, middle and low, according to the audience addressed by the author - scholarly, student and general/popular.