• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Rosary and the Microphone

Religious Impulse in U2's Mediated Brand

Nicholas P Greco
Hardcover | Engels | Popular Music History
€ 161,45
+ 322 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The Rosary and the Microphone explores U2 as a politically engaged band that manifests a particular brand of Christianity through the band's mediation in a global context and for a global audience. Through the primarily semiotic study of U2's various mediations, this book maps the band's strategies for negotiating its place in the world as a global band--and mediated brand--and as a proponent of a kind of cosmopolitanism, or global care. U2's brand is heavily informed by Bono's own personal religious formation. This religious viewpoint is expressed in a global concern--a Christian cosmopolitanism--that looks outward and draws others to do the same.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
230
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781781795545
Verschijningsdatum:
1/11/2019
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 322 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.