Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sustainability is a global megatrend with ramifications across all functional areas of business. This book addresses an underdeveloped topic in the field of sustainable business-the use of corporate resources dedicated to legal compliance. In order to comply with the law, supply chain, operations, and marketing professionals must know what the applicable legal frameworks are. In order to promote sustainable business, these same professionals must go beyond mere compliance with these laws. This book will assist you in both respects by (1) offering concise discussions of the primary legal frameworks governing the social, economic, and environmental dimensions of supply chain management, operations management, and marketing; and (2) making the business case for going beyond mere compliance with legal requirements. Written by an expert in environmental law and public policy, this book argues that companies that go beyond mere compliance with social, economic, and environmental safeguards inherent in legal regimes will capture greater benefits and incur fewer risks from their supply chain, operations, and marketing activities.