• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Economie
  5. The Role of Design in International Competitiveness

The Role of Design in International Competitiveness

D O Ughanwa, M J Baker
€ 43,45
+ 86 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Design is an important factor in business success. This book, first published in 1989, analyses what the role of design is in business success; just what design is; and how both design and its management might be improved. It draws on extensive original research by the authors in eighty-seven companies regarded as leaders in the field of export and technological achievement and it reports on the experiences of these companies. Among the book's many important conclusions and recommendations for improved practice are: that design, rather than price, is the key factor in determining customer/user satisfaction; and that success with design is the leading characteristic of firms that compete successfully in international markets.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
394
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780815370864
Verschijningsdatum:
12/11/2019
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 231 mm
Gewicht:
544 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 86 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.