Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Part 1: Semio-Narratology.- Chapter 1. Redefining Signs/Symbol and Semiotics.- Chapter 2. The Fate of Semiotics in China.- Chapter 3. The Problem of Time in a General Narratology.- Chapter 4. The Narrator and His/Her/Its Duality.- Chapter 5. Middle Reclining: The Repositioning of Cultural Markedness.- Part 2: Traditional Chinese Literature.- Chapter 6. Subculture as Moral Paradox: A Study of the Texts of the White Rabbit Plays.- Chapter 7. Historiography and Fiction in Chinese Culture.- Chapter 8. Chinese Fiction and Its Narrator.- Chapter 9. The Cultural Status of Chinese Fiction. Chapter 10. The Second Tide: Chinese Influence on American Poetry Today.- Part 3: Recent Chinese Literature.- Chapter 11. The Rise of Metafiction in China.- Chapter 12. Pure Poetry, Impure Criticism, and the Power of Academia.- Chapter 13. Post-isms and Chinese New Conservatism.- Chapter 14. Fiction as Subversion: Yu Hua.- Chapter 15. Ma Yuan, the Chinese Fabricator.- Chapter 16. A Fearful Asymmetry: Novel of the Future in 20th Century China.- Chapter 17. Poetics of Death.- Chapter 18. River Fans Out Chinese Fiction Since the Late 1970s.- Chapter 19. The New Waves in Recent Chinese Fiction.