Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Rhineland Way was French philosopher Michel Albert s proposed answer to the Anglo-American style of market capitalism that spread across the globe after the demise of Communism in the early 1990s. Today, in the wake of recent scandals and the crisis in the banking industry, this alternative is more viable -- and more needed -- than ever before. What does the Rhineland Way mean on a practical, day-to-day working level? How can we infuse our organisations and working processes with a little Rhineland spirit? Jaap Peters and Mathieu Weggeman, champions of the Rhineland Way since its inception, give you a few insightful pointers and examples of what it means to work with principles instead of rules, to trust the skilled craftsman and to focus on primary processes. They also sketch a helpful framework you can use as a starting point to bring about similar changes in your own company. An organisation should not be just a money-making machine, but a place where skilled workers enjoy the beauty of craftsmanship to satisfy their customers.