Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Through the use of data collected from case studies, this book presents data on the Revised Primary Curriculum utilized in the Grade One Classrooms of two schools in Jamaica. The purpose of the study was to examine the Use and Concerns about the RPC by grade one teachers. The study was conducted through the use of the dimensions of the Concerns Based Adoption Model. The data presented in this book represents findings from an aspect of the author's PhD dissertation. Findings from 13 weeks of classroom observations of two teachers and interviews with the principals of each school are presented to provide the reader with a description of how the teachers utilized the RPC to provide experiences for their learners.