Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
For most people in Britain in the 1970s and 1980s, Radio 1 provided the soundtrack to their lives. Commanding up to 24 million listeners a week, it was the most popular radio station in the world. An iconic institution and one of the UK's most famous brands, its history and socio-cultural impact is explored in full here for the first time. Robert Sellers draws on archive material and first-hand interviews with DJs and key personnel to capture the extraordinary story of Radio 1, from its beginnings in 1967 through to its controversial reorganisation in the early nineties.