Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Purpose Revolution

How Leaders Create Engagement and Competitive Advantage in an Age of Social Good [16 Pt Large Print Edition]

John Izzo, Jeff Vanderwielen
Paperback | Engels
€ 40,95
+ 81 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How Good Leaders Create Engagement and Competitive Advantage in an Age of Social Good We're in the midst of a purpose revolution. Customers, employees, and investors are making it clear that they want companies to do more than provide good products, good prospects, and good profits - they want companies to do some social good too. Ironically, as this extremely timely book demonstrates, purpose-driven companies do better on nearly every traditional metric: greater customer loyalty, higher retention, more innovation, and a healthier bottom line. But how do you become a purpose-driven company? Just crafting an inspiring new mission statement and starting a CSR program won't cut it, says John Izzo, who predicted the purpose revolution in his 1994 book Awakening Corporate Soul. Purpose must pervade every part of your organization. In this thoroughly researched hands-on guide, Izzo and Jeff Vanderwielen provide a tool kit for deeply embedding purpose into your leadership and organizational culture. Using scores of real-world examples and practical exercises, Izzo and Vanderwielen help leaders find a truly authentic purpose, one that is a natural fit for them and their organization. They describe concrete actions leaders can take to ensure that employees own it, customers and recruits connect with it, and every corporate action and activity reflects it. They show leaders how to avoid common pitfalls on the path to purpose and how to use purpose to guide all their decision making. In an increasingly crowded economic landscape, purpose gives you a powerful competitive advantage. But it does more than that. Finding and communicating an inspiring purpose will revitalize the entire organization, top to bottom. Purpose makes business more rewarding in every sense.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
518
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780369381545
Verschijningsdatum:
13/03/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
648 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 81 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.