Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
You won't win a negotiation with rational arguments. You will only get your way if you apply the right psychological insights. In this book, you'll learn which strategies work best.
During a negotiation, your people skills will be put to the test. How well are you able to evaluate what your counterparties think and do? Are they interested in your proposal? How much are they willing to offer? Are they serious or are they playing a game?
Like no other, negotiation expert George van Houtem understands how people 'tick' during negotiations. In this book, he unravels the important psychological mechanisms that will consciously - and unconsciously - sway you and your negotiation partners. Discover and learn how you can influence other people with framing, the anchor effect, and dozens of other proven tricks and strategies.
George van Houtem is a partner of the European Institute for Negotiation. He supervises negotiations as well as being a trainer and coach of negotiation skills and techniques. George is the author of the bestselling book The Dirty Tricks of Negotiations.