Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Throughout history, successive models of political and social organisation have shown human concern about the system that would enable the 'best' governance, i.e. administrative efficiency. In the context of higher education institutions, efficiency improves the provision of services which, in turn, improves student training and, in the long term, promotes benefits for the whole community. This is the close relationship between efficiency and scientific-academic research, since achieving the principle of efficiency in universities is permeated by improving the science produced within them. Every context can always be improved, because any public administration body that undergoes planned interventions can improve its actions and, consequently, its results, with a view to increasing the impact of the institution on the local community and, perhaps, on society as a whole.