Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Giving children in a multicultural primary school the chance to learn in two languages not only provides them with subject knowledge, but also with substantial language use in a second or third language and, at the same time, increases empathy between monolingual and bilingual children. This book gives a clear overview of CLIL perspectives and strategies as well as descriptive insights into CLIL practice at the project school, Volksschule Neuarzl, where the author has taught and where the implementation of CLIL has been powerful enough to turn the school around. This book is the main part of the author's master thesis.