Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Politics of Pictures is a history of looking, from Aristotle to TV audiences, from the invention of photography to the meaning of picnics, from Leviathan to synchronised swimming, Dr Johnson to the sexualization of war. John Hartley's wide-ranging and sometimes bizarre journey of discovery looks for the public in the realm of media, where citizens are now literally represented on screen and page. The book investigates popular media reality by showing how pictures and texts are powerful political forces in their own right, using a variety of primary texts to explore the way publics have been created, and exploring the political uses of media audiences. The unconventional approach is designed to show how popular reality looks to itself, and how its peculiar forms and connections actually challenge some venerable political and philosophical truths.