Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study argues the imaginary dialogue in Pasolini's La Divina Mimesis (1963-65), between two historical versions of the author and on the ground of Dante's Comedy, is a typical and recurrent structure in the work. From the civic poetry of the 1950's and 1960's, to the plays Calderón and Pilade, to the pastiches of Trasumanar e organizzar, the poet's recourse to various forms of polyphonic discourse and address, like his protean play with genres and myths and his polemical attack on the «institutions», aids in his continuous paraphrase of the compelling issues of his day.