Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Through a comprehensive collection of articles, The Oxford Encyclopedia of Climate Change Communication explores the origin and evolution of our understanding of climate change as it is presented in communication and media. Taking a multifaceted approach, the encyclopedia offers a scholarly examination of the effects of climate change communication on public opinion and policy decisions; journalistic coverage and media portrayals of climate change; communication strategies and campaigns; and the implications for effective communication, including those of outreach and advocacy efforts. Additionally, the encyclopedia reviews climate change communication research methods and approaches. Global in breadth and deeply resourced, The Oxford Encyclopedia of Climate Change Communication serves as an essential source of perspective on all aspects of this important area of scholarship. It is led by Editor in Chief Dr. Matthew C. Nisbet, along with Associate Editors Dr. Shirley S. Ho, Dr. Ezra Markowitz, Dr. Saffron O'Neill, Dr. Mike S. Schäfer, and Dr. Jagadish Thaker.