Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Bedrijf & Technologie
  3. Marketing
  4. The New Rules of Customer Engagement

The New Rules of Customer Engagement

6 Trends Reinventing the Way We Sell

Daniel L Newman
Paperback | Engels
€ 20,95
+ 41 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Imagine a world where you never had to sell anything... Every day the ideal number of clients with needs aligned perfectly to what you have to offer would walk through the door and shout: "I'll take it!" What if I told you this is already happening? Albeit selling isn't quite that simple. And the customers aren't really just arriving sight unseen, ready to buy. But in a very subtle way, brands are driving buying decisions long before the sales department ever becomes involved. This leaves us all to ask, how? In the "The New Rules of Customer Engagement" you will: - Gain clarity on how the information age is a driving force for businesses to embrace social, mobile and content marketing - Learn the importance of P2P over traditional B2B and B2C - and specifically how our perspective is driven from all our experiences as consumers - Better understand how to leverage consumer knowledge to drive innovation within the customer environment - Learn how to build an engaged business network that leads to customer advocacy and huge business growth through word-of-mouth referrals and online testimonials - Be motivated to consider the importance of building a customer-centric business from top to bottom that yields goodwill and dramatically improved business outcomes "The New Rules of Customer Engagement 6 Trends Transforming the Way We Sell" is a must read for C-level executives, business and franchise owners, middle-level managers - and those with a passion for leading their business to success... through engagement.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Illustrator(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
160
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781631734359
Verschijningsdatum:
25/02/2014
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
190 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 41 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.