Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Natural Moral Law argues that the good can be known and that therefore the moral law, which serves as a basis for human choice, can be understood. Proceeding historically through ancient, modern, and postmodern thinkers, Owen Anderson studies beliefs about the good and how it is known, and how such beliefs shape claims about the moral law. The focal challenge is whether the skepticism of postmodern thinkers can be answered in a way that preserves knowledge claims about the good. Considering the failures of modern thinkers to correctly articulate reason and the good and how postmodern thinkers are responding to these failures, Anderson argues that there are identifiable patterns of thinking about what is good, some of which lead to false dichotomies. The book concludes with a consideration of how a moral law might look if the good is correctly identified.