Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Kenneth Mahy is an American composer of art song and choral music. His neo-romantic style is perfectly suited to poets such as Poe, Yeats, Donne, Dowland, and Tennyson. Well regarded for his choral literature, Mahy's art songs are less well-known. This book examines those art songs, assessing their difficulty and analyzing their texts, seeking to establish Mahy as a composer worthy of note in the cannon of American art song in the late twentieth and early twenty-first centuries. As an accomplished singer and voice professor in his own right, Dr. Thomas provides expert pedagogical observations and performance notes of Mahy's songs, along with biographical information about the composer. Resources include source material gathered from Mahy's personal archives, manuscripts and scores, and personal interviews with the composer. Such comprehensive insight into Mahy's music firmly establishes the author as the reigning authority of this unique and deserving composer of modern American art song.