Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Mindful Classroom: Constructive Conversations on Race, Identity, and Justice helps teachers and discussion facilitators practice and teach mindfulness and movement techniques that can deeply enhance conversations about race, identity, and social justice, furthering social justice efforts at their most basic stage--person to person--from the face-to-face or online classroom to the community at large. Mindfulness and movement practices can help us prepare for and engage in difficult conversations, and the more conscious we become of our emotional, mental, and physical landscape, the more we are able to engage proactively rather than reactively, consciously rather than automatically. We become able to act (or not act), rather than react in situations with others. The topics of race and social justice are timely, and they are triggers. Productive engagement with these topics demands we remain mindful of how we may be triggered and how we may be triggering others; it demands we pay attention to ourselves at a fundamental level, and it demands that we grant such attention to others.