• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Media

An Introduction

Daniele Albertazzi, Paul Cobley
Hardcover | Engels
€ 259,45
+ 518 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Today, arguably more than at any time in the past, media are the key players in contributing to what defines reality for the citizens of Europe and beyond. This book provides an introduction to the way that the media occupy such a position of prominence in contemporary human existence.

This expanded and fully updated third edition of the bestselling The Media: An Introduction collects in one volume thirty-six specially commissioned essays to offer unrivalled breadth and depth for an introduction to the study of contemporary media. It addresses the fundamental questions about today's media - for example, digitisation and its effects, new distribution technologies, and the implications of convergence, all set against the backdrop of a period of profound social and economic change in Europe and globally.

Key features:

  • Expert contributions on each topic
  • Approachable, authoritative contributions provide a solid theoretical overview of the media industry and comprehensive empirical guide to the institutions that make up the media.
  • Further Reading and related web-resource listings encourage further study.

New to this edition:

  • New five part structure provides a broad and coherent approach to media: Part 1 Understanding the Media; Part 2 What Are the Media?; Part 3 The Media Environment; Part 4 Audiences, Influences and Effects; Part 5 Media Representations.
  • Brand new chapters on: Approaches to Media; Media Form; Models of Media Institutions; The Media in Europe; Photography; Book Publishing; Newspapers; Magazines; Radio; Television; The Internet and the Web; News Media; Economics; Policy; Public Service Broadcasting in Europe; Censorship and Freedom of Speech; Audience Research; Sexualities; Gender; Social Class; Media and Religion; The Body, Health and Illness; Nationality and Sex Acts.
  • Other chapter topics from the last edition fully updated
  • A wider, more comparative focus on Europe.

The Media: An Introduction will be essential reading for undergraduate and postgraduate students of media studies, cultural studies, communication studies, journalism, film studies, the sociology of the media, popular culture and other related subjects.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
592
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138170407
Verschijningsdatum:
18/09/2015
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
1138 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 518 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.