Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
I argue that rhetorically, music functions constitutively, rather than merely persuasively as previous scholars suggest. The following analysis of five separate jazz songs from the Harlem Renaissance period elaborates the process by which musical lyrics constitute qualities already apparent in their audience members, structure visible cultural identifiers that prompt collective identities, and form sub-cultures. This analysis employs Maurice Charland s (1987) work on Constitutive Rhetoric to examine the collective bohemianism that emerged from the Harlem Renaissance as an identifiable sub-culture, as well as Kenneth Burke s (1969) methodological approach to identification.