Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
On one of his extensive trips in England, he saw no less than 2218 locomotives in three days - a feat present day enthusiasts are unable to perform. As Alan developed, so did the scope of his railway interest and he was broad minded enough to seek venerable locomotives on the SR and LNER. Finally, and almost at the eleventh hour, he discovered the world of industrial locomotives. Alan had the good sense to record what he saw - first as written notes and then supplemented with photographs. Alan aimed to see a locomotive of every class in the United Kingdom. This entailed making long day trips such as Bath to Blackpool and return, a round trip of 412 miles. Alan became part of the photographic triumvirate of himself, Ivo Peters and Norman Lockett, and he was friendly with two other notable railway clerics: the Rev. W Awdrey and the Rev Teddy Boston.