Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Two definitions: Poetry is human speech. Poetry is maximal language. The Letter Box is both. In the ancient Chinese form Qing Ping, syllabic verse comprising two quatrains (4/5/7/6, 6/6/6/6), the poems are spare and lucid, eminently readable. Yet, dense in syntax, prosody, imagery, and allusion, they can be demanding, lending themselves to contemplation and explication. They are also funny and sardonic. The nostalgic voice, in reference to letters and other old forms, is wry and double-edged. The human speech is primarily mine - of course, the authorial voice. But each poem also has a speaker independent of me. The maximal language? That is also my responsibility. But it is principally your language as interpreters with the power - by reading them aloud - to make the poems your own. The Letter Box Writers, readers, Senders, receivers, Signifiers, signifieds, Once connected us all. Look in the letter box, There you'll find a packet, Open it now, and read My hundred poems for you.