Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Stebbins begins with a history of stand-up comedy, giving vital background about the industry as it emerged and flourished in the United States and subsequently developed into a popular form of entertainment in Canada. He deals with the nature of comic performance in comedy rooms - cabarets designed specifically for stand-up comedy - and examines the career of the comic: how people become interested in comedy, how they progress as amateurs, how they survive on the road and how, sometimes, they become headliners and later writers for film and television. He also discusses the business of comedy: booking agents, comedy chains such as Yuk-Yuk's, room managers, and the comics themselves as entrepreneurs. As the first comprehensive study of a growing phenomenon, The Laugh-Makers will interest sociologists of humour and sociologists of occupations and will contribute to our understanding of Canadian popular culture.