Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In search of the urban legend that men cruise men in the subways of Mexico City's vast metro system, New York based David Graham photographs the vibrant underbelly of this expansive dystopian metropolis. Uncertain if the legend of »the last car« exists, Graham discovers that this story is alive and well, with a scene even more vibrant than imagined. Many levels beneath the city's teeming streets, these cruising labyrinths flourish at nighttime, in the architecturally distinctive metro stations and on the very last car of the train. In juxtaposition to the information-age trend of connecting via electronic devices, male intimacy is openly visible everywhere in the Mexican capital. These physical alignments guide Graham's camera as he journeys through the urban core's raucous gay neighborhoods, traversing from the inner bowels of the city's subway system to the densely packed LED-lit pulsing nightclubs and then onwards to the streets that lead revelers back to their private homes.