Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Trust is dead. Now what? If you're trying to sell something--whether it 's a product, a service, or an idea--you are facing a new era of consumers who listen less and question more. Armed with more knowledge and jaded by a lifetime of unfulfilled promises, these consumers reject the traditional approach to sales and marketing. But what if you have something good to say and can't get beyond this skepticism? To engage today's consumer, a new language of trust is needed. In this groundbreaking audio book, you'll learn what words to use, what words to lose, and how to structure your message to overcome skepticism and build and keep the trust of your audience.