Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Halliday's investigations into grammatical metaphor take us deeply into the way we construct and expand meanings, starting with representations of concrete experienced events and ending with theoretical worlds populated by abstract entities linked through generalized relations and causalities. He finds these processes most strikingly in the development of the modern sciences that have historically created robust virtual worlds of theory from observable material events. He sees the same processes of grammatical metaphor as children learn to participate in our built symbolic environment, particularly as they are introduced to these meaning systems in schools, an institution designed expressly for that purpose.' Professor Charles Bazerman, University of California, Santa Barbara.