Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Intertext series has been specifically designed to meet the needs of contemporary English Language Studies. The core book, Working with Texts, is the foundation text which provides an introduction to language analysis. It is complemented by a range of 'satellite' titles which provide students with hands-on practical experience of textual analysis through special topics. They can be used individually or in conjunction with Working with Texts. Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, The Language of Advertising covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement. The second edition has been substantially rewritten to incorporate recent developments in the field. Features include: * a range of new advertisements, from Orange to Young Person's Railcard * new material on internet advertising and its influence on paper texts * new material on advertising designed to be seen 'on the move' * new activities to support student-directed study * updated Further Reading sections and a list of URLs for students to visit.