Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Workshop on the Knowledge Economy and Postsecondary Education documents changes seen in the postsecondary education system. In her report Lisa Hudson focuses on who is participating in postsecondary education; Tom Bailey concentrates on community colleges as the most responsive institutions to employer needs; Carol Twigg surveys the ways that four-year institutions are attempting to modify their curricular offerings and pedagogy to adapt those that will be more useful; and Brian Pusser emphasizes the public's broader interests in higher education and challenges the acceptance of the primacy of job preparation for the individual and of "market" metaphors as an appropriate descriptor of American higher education. An example of a for-profit company providing necessary instruction for workers is also examined.
Richard Murnane, Nancy Sharkey, and Frank Levy investigate the experience of Cisco high school and community college students need to testify to their information technology skills to earn certificates. Finally, John Bransford, Nancy Vye, and Helen Bateman address the ways learning occurs and how these can be encouraged, particularly in cyberspace.