Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Keys to Success in Starting and Managing a Small Business is designed to explore the concepts, tenets, caveats, and imperatives which are critical to the success and survival of small and medium-sized enterprises (SMEs). It has benefited greatly from research studies undertaken by the author to discern the common problems and pitfalls in starting and managing small business entities, and from the author s many years of real-life work experiences in family-operated businesses. It is intended for prospective and practising entrepreneurs, small business instructors, college and university students pursuing entrepreneurial studies, and policy makers in government institutions.