Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Although many developments surrounding the Internet campaign are now considered to be standard fare, there were a number of newer developments in 2020. Drawing on original research conducted by leading experts, The Internet and the 2020 Campaign attempts to cover these developments in a comprehensive fashion. How are campaigns making use of the Internet to organize and mobilize their ground game? To communicate their message? How are citizens making use of online sources to become informed, follow campaigns, participate, and more, and to what effect? How has the Internet affected developments in media reporting, both traditional and non-traditional, of the campaign? What other messages were available online, and what effects did these messages have had on citizens attitudes and vote choice? The book examines these questions in an attempt to summarize the 2020 online campaign.