Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
""Good business leaders create a vision, articulate the vision, passionately own the vision, and relentlessly drive it to completion."" Jack Welch, former CEO, GE The Innovative Leader stresses the importance of innovation and creativity in modern business to help organizations secure competitive advantage over rivals. It shows how to apply the methods described to the individual, to others and to the organization. Author Paul Sloane demonstrates the importance of setting out your vision clearly and emphasizes the need for continual evaluation of the process. Numerous international examples illustrate how organizations such as Virgin, Body Shop, WPP and 3M have benefited from this approach, encouraging excellence and entrepreneurship through setting challenging goals to keep employees motivated and engaged.