Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This thesis documents the development of an ethics curriculum which is incorporated as a module within the Engineering Studies paper at the Auckland University of Technology (AUT) in New Zealand. The module is a compulsory component in the final year of the Bachelor of Engineering (BE) and Bachelor of Engineering Technology (BEngTech) degrees in the School of Engineering and was designed to meet the ethical and societal requirements of the Washington and Sydney Accords. The thesis reviews the shift in global attitudes, ideology and world opinion towards engineering practice with respect to engineering ethics. It follows the changes in attitudes towards ethics and values within education that led to the requirement to include ethics in university undergraduate engineering programmes. The literature review was an interpretive enquiry into: 1. Professional ethics in engineering. 2. Philosophy of ethics education. 3. Pedagogy of ethics education. 4. Assessment of ethics education.