Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
We may say we want to be inclusive, but what if we really don't? What if our brains are hard-wired for selfishness and similarity and not for diversity and altruism? Having a diverse workforce is no guarantee that the work environment is inclusive. Companies hire for diversity and manage for similarity. We hire people for their difference and then teach them directly and indirectly what they have to do to fit in to the corporate culture. The Illusion of Inclusion exposes a myriad of diverse reasons why people are not more fully engaged and offers you the key to unlock the "Geometry of Inclusion". This book takes the lid off Pandora's box and explores the complexity of inclusion; where affinity bias or "mini-me" syndrome and the need to fit in are unconsciously blocking our ability to be inclusive. It offers a road map and an easy to comprehend model on how to minimize the impact of unconscious and conscious biases in order to embed an inclusive organizational culture.