• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Human Brand

How We Relate to People, Products, and Companies

Chris Malone, Susan T Fiske
Hardcover | Engels
€ 30,95
+ 61 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Prijzen

  • Axiom Business Book Awards (Networking/Communication) 2014
    Geprezen

Omschrijving

Why we choose companies and brands in the same way that we unconsciously perceive, judge, and behave toward one another

People everywhere describe their relationships with brands in a deeply personal way--we hate our banks, love our smartphones, and think the cable company is out to get us. What's actually going on in our brains when we make these judgments? Through original research, customer loyalty expert Chris Malone and top social psychologist Susan Fiske discovered that our perceptions arise from spontaneous judgments on warmth and competence, the same two factors that also determine our impressions of people. We see companies and brands the same way we automatically perceive, judge, and behave toward one another. As a result, to achieve sustained success, companies must forge genuine relationships with customers. And as customers, we have a right to expect relational accountability from the companies and brands we support.

  • Applies the social psychology concepts of "warmth" (what intentions others have toward us) and "competence" (how capable they are of carrying out those intentions) to the way we perceive and relate to companies and brands
  • Features in-depth analyses of companies such as Hershey's, Domino's, Lululemon, Zappos, Amazon, Chobani, Sprint, and more
  • Draws from original research, evaluating over 45 companies over the course of 10 separate studies

The Human Brand is essential reading for understanding how and why we make the choices we do, as well as what it takes for companies and brands to earn and keep our loyalty in the digital age.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781118611319
Verschijningsdatum:
7/10/2013
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 237 mm
Gewicht:
385 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 61 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BUNDELPROMO

2+1 GRATIS op meer dan 200 producten

Profiteer nu van onze vroegboekkortingen
BUNDELPROMO
2+1 GRATIS op meer dan 200 producten
AANGERADEN

Dé boeken bij jouw vakantiebestemming

door ons geselecteerd
AANGERADEN
Dé boeken bij jouw vakantiebestemming
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.