• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Hidden Wealth of Customers

Realizing the Untapped Value of Your Most Important Asset

Bill Lee
Hardcover | Engels
€ 36,45
+ 72 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Introducing "return on relationship" with your most valued customers

The traditional model of growing your business--by relying on employees in sales, marketing, and product development--is dying. Today's most successful companies are taking a different approach: getting customers to market, sell, and create products for them.

In assessing client value, most companies look at the money paid for their goods and services. But in this book, Customer Strategy Group CEO Bill Lee offers a compelling new vision for growth by maximizing your "return on relationship" with select customers--those that offer rich sources of hidden wealth. A different type of ROI, this strategy of making the most of your firm's existing relationships is a modern approach to customer relations--one that yields a distinct business advantage.

Illustrated by numerous case studies--Salesforce.com, SAS Institute, 3M, Microsoft, and others--The Hidden Wealth of Customers shows the value some customers can have by helping to market your offerings, penetrate foreign markets, leverage the demand-generating power of social media, build customer communities, improve innovation, and more. Lee explains how to effectively engage this crucial audience, which has the power to keep your strategy focused on important customer issues and increase profitability.

When done right, your best customers will prospect for you while also speeding product adoption and improving customer satisfaction and long-term loyalty.

Consider this book a blueprint for finally making the most out of your most valuable customer relationships.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
240
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781422172315
Verschijningsdatum:
5/06/2012
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
155 mm x 234 mm
Gewicht:
453 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 72 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.